Full– en parttime

Wat ga je doen?

Als huismeester van de opvanglocatie onderhoudt je goede contacten met betrokken medewerkers, vrijwilligers, leveranciers en aannemers en stuur je hen aan waar nodig. Betroken partijen zijn onder andere projectleiders van opvanglocatie(s), vrijwilligers(coördinator), beveiligers, schoonmakers en maatschappelijke organisaties zoals een bibliotheek en vluchtelingenwerk. Als huismeester rapporteer je dagelijks/wekelijks over de gang van zaken met eventuele verbeterpunten.

De functie van huismeester bestaat onder andere uit de volgende werkzaamheden:

  • Toezicht houden aan de balie in het pand
  • Toezicht houden op de (brand)veiligheid binnen en buiten het pand
  • Onregelmatigheden registreren
  • Bezoekers registratie
  • Fietsen uitgifte en registratie
  • Het bijhouden van de looplijsten in de map
  • Bij wisseling in de ochtend, middag en avond jouw collega briefen
  • Onderling nieuwe ontwikkelingen delen in de groepsapp
  • Inschrijven van nieuwe bewoners
  • Het begeleiden van de nieuwe bewoners naar hun kamer en wegwijs maken in het pand
  • In ontvangst nemen van eventuele vracht
  • Gereed maken van ontbijt en lunch
  • Lichte technische werkzaamheden

Diensten

De functie van huismeester bestaat uit verschillende diensten. Zo zijn er 7 dagen per week twee diensten per dag, van 08.00u tot 20.00u en een dienst van 16.00u tot 20.00u. Het aantal uren is bespreekbaar en de functie kan zowel fulltime als parttime uitgevoerd worden. De functie als zzp’er vervullen is eventueel ook een optie.

Ben jij geïnteresseerd in deze functie en denk je dat jij de persoon bent die wij zoeken? Neem dan snel contact met ons op! Je kunt ons bereiken op info@forward2go.nl en 085-2735880. We zien jouw reactie graag tegemoet.

 

Direct solliciteren?

2 + 10 =